دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardکدام برندها اسپانسر پوشش بازیهای یورو۲۰۲۴ در ایران هستند؟ از صداوسیما تا آپارات و نماوا – دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 2 دقایق
مسابقات یورو 2024 در حال برگزاری است و تعدادی از برندها از این فرصت استفاده کرده اند تا از پوشش این بازی ها در پلتفرم های پخش زنده محلی حمایت کنند.
جام ملتهای اروپا یا یورو 2024 هفدهمین دوره جام ملتهای اروپا است که در آلمان برگزار میشود. این مسابقات با حضور 25 تیم از 6 گروه از 4 خرداد آغاز شده و تا 34 تیرماه ادامه دارد. مسابقات یورو 2024 طرفداران زیادی دارد و وقتی پخش می شود مخاطبان زیادی به رسانه های پخش می چسبند. مسابقات امسال به صورت زنده از تلویزیون (شبکه 3 و تی وی بی) و سایر پلتفرم ها از جمله آپارات اسپورت، نماوا اسپورت، فوتبال 360، فوتبال، آنتن و هوادار پخش می شود. همچنین این بازی ها در باغ کتاب تهران اکران و بلیت فروخته می شود.
یک مارک خارجی واضح، کریستیانو رونالدو و ناماوا اسپورت معمولی
برند Clear اسپانسر پوشش مسابقات یورو 2024 در Namavasport است. این برند خارجی تولید کننده شامپو مردانه سال هاست در ایران حضور دارد و کریستیانو رونالدو مدت ها سفیر این برند بوده است. این برند توجه ویژه ای به مسابقات ورزشی دارد و هم اکنون در جدیدترین کمپین خود در ایران از پخش مسابقات در نماوا اسپرت حمایت می کند.
برند غنچه اسپانسر پوشش مسابقات یورو 2024 در Football 360 است.
Vintech اسپانسر پوشش مسابقات یورو 2024 در آپارات اسپورت است.
بانک ملی حامی پوشش تلویزیونی مسابقات یورو 2024 است.
برند نوشیدنی باربیکان حامی اکران بازی های یورو 2024 در باغ کتاب تهران است.
با نگاهی اجمالی به اسپانسرهای پوشش یورو 2024 متوجه می شویم که بیشتر آن ها برندهایی هستند که مخاطبان اصلی آن ها جوانان به ویژه مردان جوان هستند. با این حال، برند غنچه انتخاب عجیبی است زیرا مخاطبان اصلی این برند خانم ها هستند.
[ad_2]