8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمعرفی ظرفیت‌های تبلیغاتی تابستان یلوادوایز و سوپراپلیکیشن ایرانسل من دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 2 دقایق

با نزدیک شدن به تابستان، بازار مشاغل مختلف به ویژه گردشگری داغ می شود و رشد کمپین های تابستانی نیز به بالاترین حد خود در رتبه بندی می رسد. از این رو تیم های بازاریابی این نوع کسب و کارها سعی در طراحی کمپین های جذاب و جذب مخاطب در بازار شلوغ دارند.

تحت چنین شرایطی، آژانس تبلیغات دیجیتال دستگاه زرد که یکی از آژانس های تبلیغاتی ایرانسل است مدعی است می تواند به رشد کسب و کارها و موفقیت کمپین های تابستانی آنها کمک کند. روابط عمومی پلتفرم دستگاه‌های زرد توضیح داد: این پلتفرم دارای مدل‌های تبلیغاتی متنوعی است که کسب‌وکارهای مختلف با توجه به نیاز خود می‌توانند از روش‌های تبلیغاتی مانند پیش‌نمایش ویدیو در وب‌سایت‌های ایرانی، تبلیغات پیامکی، تبلیغات در اپلیکیشن‌هایی مانند ایرانسل من، اپلیکیشن، و همچنین در وب سایت ها، کمپین های خود را با موفقیت بیشتری نسبت به قبل اجرا کنید. صاحبان مشاغل می توانند قبل از انتخاب یکی از این مدل ها، با مشورت با بازاریابان دیجیتال دستگاه زرد و مدیران کمپین، یک مدل تبلیغاتی هوشمند و هدفمند برای محصولات و خدمات خود دریافت کنند و مسیر درستی را برای رشد کمپین مورد نظر خود انتخاب کنند.

بازار دستگاه های زرد و ابر اپلیکیشن های ایرانسل

در گزارشی که این آژانس به هیئت DM ارائه کرده است، آمده است: «مشاوران Yellow Devices به کسب و کارها کمک می کنند تا هدفمندترین نوع تبلیغات را برای کمپین خود با هزینه ای معقول انتخاب کنند که بسیار مؤثر است». به لطف ویژگی های بهینه دستگاه های زرد، مانند عدم گزارش کلیک های نامعتبر، نمایش ترافیک واقعی و غیره، نرخ تبدیل و عملکرد کمپین نیز افزایش می یابد.”

ابر اپلیکیشن ایرانسلمن، لنز و تلویزیون اینترنتی باکس از جمله رسانه هایی هستند که به صورت اختصاصی با این بستر تبلیغاتی تعامل دارند. همکاری Yellow Devices و App App نیز آغاز شده است و مشاغل می توانند تبلیغات خود را در این برنامه نمایش دهند.

از طریق اپلیکیشن های مذکور، صاحبان کمپین می توانند پیام خود را از طریق جایگاه های ویژه در کنار سایر کسب و کارها در بازار ابر اپلیکیشن ایرانسل، در قالب بنر، پیامک تماس از دست رفته، پوش نوتیفیکیشن، پاپ آپ و … به مخاطبان مورد نظر برسانند. علاوه بر این، نمایش یک ویدیوی پیش‌نمایش در لنز راه دیگری برای تبلیغ از طریق پلتفرم دستگاه‌های زرد است.

یلوادوائیز که آژانس تبلیغاتی ایرانسل است، درباره فعالیت های خود توضیح می دهد: این پلتفرم تبلیغاتی نام این شرکت ها را در صفحه اول ابر اپلیکیشن ایرانسلمان، بنرها و اسلایدرهای تبلیغاتی، انواع پیامک ها و نوتیفیکیشن ها و یا با استفاده از کانال های تبلیغاتی دیگر قرار می دهد. و کوتاه شدن مسیر مشتری را به سمت خدمات و محصولات مورد نظر بهبود می بخشد. علاوه بر این، Yellow Devices از تجارت آنلاین و آفلاین پشتیبانی می کند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا