دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardاینستاگرام تماشای تبلیغات را اجباری خواهد کرد دیام برد
[ad_1]
اینستاگرام اعلام کرده است که در حال آزمایش ویژگی تبلیغاتی جدیدی است که قابل رد یا رد شدن نیست و در صورت پیاده سازی، کاربران برای استفاده از اینستاگرام باید تبلیغات را تا انتها تماشا کنند.
به گزارش searchengineland، این قابلیت در مکانیزمی مشابه یوتیوب، تبلیغات را در میان محتوای موجود در پلتفرم نمایش می دهد و کاربر برای ادامه استفاده از اینستاگرام باید چند ثانیه تبلیغات را مشاهده کند. این وقفههای تبلیغاتی جدید با یک تایمر همراه است که در طی آن کاربر دیگر نمیتواند محتوای دیگر را تماشا کند یا واقعاً اسکرول کند.
سخنگوی متا گفت: “ما در حال آزمایش حالت هایی هستیم که برای تبلیغ کنندگان ارزش ایجاد می کند.” اگر این آزمایش منجر به تغییرات رسمی شود، ما بهروزرسانیهایی را در طول آزمون و خطا ارائه خواهیم داد.»
در توضیح این ویژگی آمده است: «برگهای تبلیغاتی روشی جدید برای مشاهده تبلیغات در اینستاگرام است و کاربران ممکن است گاهی اوقات تبلیغاتی را در حین پیمایش ببینند، این ویژگی برای تعداد کمی از کاربران عرضه شده است و هنوز عرضه نشده است.» به دیگران.
قابلیت جدید وقفه های تبلیغاتی اولین بار توسط دن لوی، یکی از کاربران اینستاگرام مشاهده شد و اسکرین شات آن را در شبکه اجتماعی X منتشر کرد و گفت که این اپلیکیشن به او اجازه نمی دهد در حین نمایش تبلیغات، محتوای دیگری را تماشا کند. .
[ad_2]