8

اسنپ‌پی میزبان برندها در بلک‌فرایدی امسال شد دی‌ام برد

[ad_1]

کمپین جمعه سیاه اسنپ‌پی با هدف شبیه‌سازی تجربه جمعه سیاه جهانی، بر مشارکت با پذیرندگان و ارائه تخفیف‌های واقعی تمرکز دارد. این کمپین از ابزارهایی مانند یادگیری ماشین برای بهبود تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل استفاده کرد و سعی کرد با طراحی بصری انحصاری و مدیریت دقیق، حضور پذیرندگان را برجسته کند. به گفته مدیران اسنپ، این اقدامات منجر به دو برابر شدن سبد خرید کاربران شد.

به گزارش روابط عمومی اسنپی، این پلتفرم برای دوره جمعه سیاه سخت کار می کند با توجه به ماهیت کسب و کار و توجه ویژه این پلتفرم به پذیرندگان پورتال اسنپ پی و ایجاد یک تجربه خرید واقعی و صمیمی بلک فرایدی مطابق با نسخه جهانی، تمرکز کمپین «جمعه با تخفیفات عالی» خود را طراحی و پیاده سازی کرد. در مورد مشارکت با پذیرندگان SnapPay. علاوه بر این، این شرکت اعلام کرد که در تلاش است تا در هنگام خرید در جمعه سیاه، تجربه متفاوتی را برای کاربران پلتفرم ایجاد کند.

عملکرد؛ این منجر به دو برابر شدن سبدهای خرید در جمعه سیاه شد

حسام سلابوهی، مدیر ارشد بازاریابی عملکرد اسنپی، با اشاره به اینکه در جمعه سیاه امسال، تمرکز تیم عملکرد بر افزایش ثبت نام کاربر و نرخ تبدیل خرید بود، می گوید: ما سعی کردیم محیط کمپین را برای کاربر قابل اعتماد کنیم. در واقع تخفیف های این کمپین برای بیش از هزار نوع محصول و بیش از بیست هزار قلم کالا با قیمت واقعی اعمال شده است. از سوی دیگر، هم‌افزایی تخفیف‌های واقعی با قابلیت پرداخت خرید باعث شده تا شاهد تعامل بیشتر کاربران و افزایش نرخ تبدیل آنها به ثبت نام و خرید در رسانه‌های دیجیتال و CRM و در بین بخش‌ها باشیم. در نهایت باید تاکید کنم که این تصمیم با کاهش هزینه های بازاریابی منجر به دو برابر شدن سبد خرید کاربران شده است.»

تمرکز تیم Snappy Performance بر افزایش نرخ تبدیل خرید در کمپین جمعه سیاه 1

رشد با ابزارهای یادگیری ماشین

مهدی نصیری، سرپرست تیم رشد و تجارت الکترونیک اسنپی با تاکید بر برنامه ریزی بلندمدت کمپین جمعه سیاه اسنپی می گوید: در این کمپین تمرکز تیم رشد بر جذب کاربران از طریق ارجاع کاربران معتبر در دراز مدت و درازمدت است. قبل از شروع کمپین او همچنین بهبود طبقه بندی کاربران از طریق تجزیه و تحلیل آماری و ابزارهای یادگیری ماشین را به عنوان رویکرد دیگری که تیمش در کمپین جمعه سیاه در پیش گرفته است، در نظر می گیرد.

جلب توجه کاربران در رسانه های مختلف از جمله بیلبوردهای شهری، تبلیغات دیجیتال و استفاده از ظرفیت های موجود در ابر اپلیکیشن اسنپ برای افزایش سطح تعامل کاربران با تجارت الکترونیک اسنپ در کمپین جمعه سیاه از دیگر موضوعاتی است که کمپین مهدی نصیری به آن می پردازد. جمعه سیاه نصیری می‌گوید: «تشویق مصرف‌کنندگان به افزایش ترافیک تجارت الکترونیک ورودی در هر زمان از جمعه سیاه با در نظر گرفتن علاقه مصرف‌کنندگان به خرید محصولات محبوب در بین دسته‌ها، موضوع دیگری است که در کمپین جمعه سیاه به آن پرداختیم.»

نقشه محصول بستری برای ارائه بهتر گیرنده ها است

جمال‌الدین رمضانی، مدیر هنری اسنپی، با اشاره به طراحی بصری کلیدی کمپین جمعه سیاه اسنپی، می‌گوید: «در اوایل، شخصیت و شخصیت کمپین را تعریف کردیم. از آنجایی که این کمپین را در چارچوب همکاری با برندها دیدیم، زمینه را فراهم کردیم تا آنها به شکلی مناسب خود را در این ساختار بصری نشان دهند. به این ترتیب ما تصاویر بصری را یک شی دیدیم و در نهایت به این نسخه ای که شاهد آن هستیم رسیدیم.»

رمضانی در این خصوص می گوید: «به سمت مفهوم نقشه محصول رفتیم تا بتوانیم آگاهی بیشتری از برند برای برندهای درگیر در این کمپین ایجاد کنیم. ساختار نقشه محصول بخش بصری کلیدی این کمپین است. زیرا هم تصویر محصول، هم تخفیف اعمال شده روی محصول و هم قیمت چهار قسط محصول روی این کارت مشخص بود. از سوی دیگر؛ ما قرار نبود تصاویر این کمپین را به زیبایی طراحی کنیم. عملکرد او به همان اندازه برای ما مهم بود.”

مدیر هنری اسنپی درباره مراحل اجرایی کمپین فروش جمعه اسنپی می گوید: «یکی از مراحلی که ما با وسواس در این کمپین طی کردیم، عکاسی از محصولات بود. ما اصرار داشتیم که از تصاویر استوک ارائه شده توسط برندها استفاده نکنیم. از محصولات با استانداردهای خودمان عکس گرفتیم و در کارت محصول قرار دادیم. رمضانی معتقد است بخش مهمی از کار تیم طراحی در این کمپین گسترش این مفهوم به رسانه های دیگر است.

تمرکز تیم عملکرد کمپین جمعه سیاه اسنپی بر افزایش ثبت نام و نرخ تبدیل خرید است

این کمپین با حداکثر تعداد پذیرنده انجام شد

گلاره چگینی، مدیر کمپین جمعه سیاه اسنپ پی نیز به همکاری نزدیک اسنپ پی با پذیرندگان در این کمپین اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی بلندمدت، سطوح مختلفی از همکاری را برای مشارکت بیشتر پذیرندگان و نمایش محصولات به پذیرندگان تعریف کرده ایم. صفحه تجارت الکترونیک اسنپ پی و سایر کانال های تبلیغاتی معرفی پذیرندگان بیشتر و بهتر به عنوان شرکای تجاری با بهره مندی از خرید 4 قسطی برای همه دسته های فعلی تجارت الکترونیکی داشته باشیم جگینی می گوید: در طرح مشارکت کمپین، با برنامه ریزی پیامی خاص برای هر گیرنده، محصولات فروشگاه را در کانال های مربوطه در قالب کمپین های جداگانه در قلب کمپین جمعه سیاه به مصرف کنندگان نشان دادیم و تلاش کردیم. برای ایجاد محتوای برند منحصر به فرد مرتبط با محصولات فروشگاه در طول کمپین، مشتریان را با پذیرندگان برتر اسنپ پی معرفی کنید.

مدیر کمپین جمعه سیاه اسنپی نیز با اشاره به تخفیف های ارائه شده بر روی محصولات می گوید: «در طرح ارتباطی کمپین سعی کردیم به طور مستقیم به تخفیف های هیجان انگیز محصولات اشاره کنیم. تعداد محصولات با تخفیف بالا، مزیت خرید 4 قسطی با توجه به درصد تخفیف و البته توجه به خطر 9 که به عنوان روز اوج کمپین به عموم ارائه شد. یکپارچگی بصری و محتوایی کمپین از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل در همه کانال ها نوع اطلاعات، پیام منتقل شده و مزایای ارائه شده یکپارچه و بر مهمترین جنبه های کمپین متمرکز شده است.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا